Ziekte

Ziekten of fysieke klachten.

Waterlelies weerspiegelen de diepte van het water, net als ziekte een probleem in je innerlijk weerspiegelt. Wanneer mensen lichamelijke klachten of ziekten hebben, dan is daar altijd een diepere oorzaak voor aan te wijzen. Als het lichaam ‘ziek’ wordt, geeft de ziel eigenlijk een signaal af dat er iets in je denken en gevoel niet helemaal goed is gegaan. Helaas kennen veel mensen de taal van het lichaam niet en proberen langs reguliere weg tot een oplossing van de klacht of ziekte te komen, met mogelijk wisselend resultaat.

Je kunt het lichaam vergelijken met een auto. Op het dashboard zijn diverse lampjes aangebracht die gaan branden of knipperen om te waarschuwen wanneer er iets in het binnenste van de auto aan de hand is. Je zou vreemd staan kijken wanneer de monteur in de garage het probleem oplost door slechts het betreffende lampje weg te halen. Het probleem onder de motorkap is dan immers niet opgelost!
Zo is het ook met ons lichaam, je kunt het symptoom wel aanpakken door middel van een operatie of medicijnen, maar daarmee los je het probleem binnenin je lichaam niet op.

In regressie kun je die diepere oorzaak van ziekte of fysieke klacht opsporen. Zo kun je vanuit je diepste innerlijk het probleem gaan oplossen. En dat zonder medicijnen!
Meestal zijn er wel meerdere sessies nodig om de klacht of het probleem te verminderen of op te lossen.

Witte roos
Hoe verder je naar binnen gaat,
hoe meer je naar buiten komt. – Tim Freke